نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
آینده کوادرادو در یوونتوس چه خواهد شد؟

آینده کوادرادو در یوونتوس چه خواهد شد؟

 

با اینکه دغدغه هواداران یووه در هفته‌های اخیر اضافه شدن چند ستاره تأثیرگذار به این تیم است اما این موضوع دلیل نمی‌شود که نیم‌نگاهی نیز به سرنوشت برخی از بازیکنان فعلی نداشته باشند. خوان کوادرادو یکی از همین بازیکنان است؛ هافبک کناری و گلزن یوونتوسی‌ها که یکی از بازیکنان تکنیکی بیانکونری‌ها نیز محسوب می‌شود.

 

«فروشی نیست! » این آخرین پاسخ به‌په ماروتا به مدیر ورزشی آرسنال پس از درخواست غیر رسمی این باشگاه برای آغاز مذاکرات انتقال خوان کوادرادو به لندن بود. این پیام که به گفته Sky Sport و calciomercato از سوی مکس الگری به مدیران یووه داده شده، باعث خواهد شد تا این بازیکن کلمبیایی در آستانه تمدید قرارداد با بانوی پیر قرار بگیرد.

 

الساندرو لوچی مدیر برنامه‌های ایتالیایی وینگر 30 ساله یوونتوس نیز با تأیید علاقه‌مندی کوادرادو برای ماندن در این تیم، سرنوشت نهایی این بازیکن را به بازگشت خوان از رقابت‌های جام‌جهانی و برگزاری جلسه با مدیران بیانکونری موکول کرده است.

 

طبق آنچه امروز رسانه‌های ایتالیایی عنوان کرده‌اند، یوونتوس آماده است تا قرارداد این بازیکن را که تا تابستان 2020 اعتبار دارد تا سال 2022 تمدید کنند تا این بازیکن تا 34 سالگی در تورین ماندنی شود.

 

خوان کوادرادو که در بخش‌هایی از فصل گذشته به دلیل مصدومیت در ناحیه کشاله ران مدتی از ترکیب یوونتوس دور بود، پس از رفع این مصدومیت به همراه تیم ملی کلمبیا در جام‌جهانی 2018 روسیه حضور دارد و به تازگی نیز موفق به صعود به مرحله یک هشتم نهایی شده‌ است. او در مدت سه فصل حضورش در جمع بیانکونری‌ها 114 بار برای این تیم در رقابت‌های مختلف به میدان رفته است.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: